alla tre beskuren 2

God fortsättning! Lite segt att komma upp på morgnarna efter all ledighet, men nu är det snart dags för årets första recension och lite nyheter i fråga om bloggen. Jag kommer att lyfta ut vissa delar som handlar om mina egna böcker och mitt författarskap. I stället blir detta en blogg framför allt ägnad åt recensioner och boktips för mellanåldern. Det är fortfarande både jag och Jeanette Palm som recenserar, men jag kan tänka mig att ta emot en del gästbloggare också. Hör gärna av er om ni önskar få en bok recenserad eller om du vill gästblogga på bokhemligheter! Mailadress: asa.ohnell[snabela]outlook.com

Om du vill läsa mer om mina böcker och mitt författarskap, få skrivtips osv. kommer du efter hand att hitta den informationen på www.asaohnell.com

Du har väl inte missat att Bokhemligheter även har en facebooksida? Gå gärna in och gilla den, så får du uppdateringar på inläggen.

Hjälp gärna till att sprida information om denna blogg till alla som har intresse av böcker för barn i mellanåldern, exempelvis lärare, bibliotekarier, föräldrar, bokhandlare och förlag! Tack!

Nästa recension kommer i morgon. Håll ögonen öppna!

Åsa

 

