Jag brukar inte göra författarintervjuer, men ska göra ett undantag av en särskild anledning. Innan jag skrev på avtalet om att få Snögubbens hemlighet utgiven av Idus förlag tog jag på eget bevåg kontakt med Anna Hansson, en av förlagets författare. Jag ville helt enkelt veta om hon var nöjd. Sedan dess har jag följt Annas skrivande och är otroligt imponerad. Anna är en person som inte bara sitter och väntar på att något ska hända, hon ser själv till att det händer. Trots en ganska kort författarkarriär bakom sig är hon otroligt produktiv och tycks hela tiden ha nya böcker på gång. Dessutom är hon duktig på marknadsföringen av sina böcker. För några dagar sedan släpptes hennes tredje bok i Dansfeberserien, Alla har Dansfeber. Läs mer om Anna Hansson i en författarintervju som publiceras här i morgon!

